nedjelja, 17. ožujka 2013.

Višeslojne kreme u čaši-moja nova opsesija!

 
Sigurno znate taj osjećaj, jeli biste nešto slatko, ali ono samo malkice, da se zasladite, a ne zabetonirate komadom zasitne torte. To možda objašnjava moju novu opsesiju, kreme u čaši! Gledajući unatrag svoje stare fotografije hrane, uvidjela sam da sam tijekom vremena skupila priličan broj fotki na tu temu. Pa evo malo eye candy-ja. Naprimjer, ova slojevita raspodija od jabuka i karamel kreme u čaši zaslužuje da s njom otpočnem ovu temu.
 
 
Kako trenutno s dragim prijateljem fotografom Tomislavom Marićem radim na fotografijama za svoju knjigu Three days Raw neki dan sam specijalno za tu prigodu napravila ovaj prefini kompot od kruške u čaši. Ubacila sam i malo đumbira i naših pravih, dalmatinskih sušenih smokava koje mi je poslala mama iz Splita i evo finog i krepkog doručka ili možda ukusne i lagane marende.

 
E sad, kada želite bombastično završiti ručak, evo nečeg malo konkretnijeg. Konkretno, na slici je kremica u čaši koja počinje s karamel slojem od datulja, potom sam na to nabacila sjeckane jabuke, sloj mrvljenih (raw) keksa i malo najbolje čoko chie ikada-ukratko rečeno, razne kremice koje su mi ostale od nekih drugih jela i slatkih tvorevina pa sam ih odlučila slojevito poredati u čašu i dogodila se ova vizualna čarolija. A i okus je bio vrlo dobar!


Evo, ako se pitate kako je izgledala naj čoko chia ikada, zblendala sam ju u blenderu tako da sam dobila gustu, baršunastu kremu, ma skoro konzistencije pudinga. Mljac!

                                        
Ideje su beskrajne. Nedavno sam počela eksperimentirati s Irish Moss Gel-om tj irskom mahovinom. Radi se o morskoj algi koja služi poput želatine za zgušnjavanje krema, dajući im pudingastu strukturu. Iako Irish Moss u zadnje vrijeme prate kontroverze, kako sam već otprije imala zalihu koju sam stalno odgađala probati, nisam se dala smesti i moram reći da sam bila prilično zadovoljna rezultatom. Prvom sam dragom napravila čokoladni pudinga. Znate, muškarci i čokolada,...........
                                           
                                           
Sebi sam radije napravila nešto vanili-karamelasto s dodatnim karamel preljevom. Što ću, pokažite mi curu koja može odoljeti karamelu ako možete. A karamel i banane, uf, koja kombinacija!

                                              
A dragom opet slično, ali u čokoladnoj verziji, da mi ne ljubomori. Mislim, kad se radi o ovako malim količinama (nekad mi se čini kao da kuham za sedam patuljaka, ha, ha), to i nije neki problem. Ali, moram reći da mi se to puno više sviđa nego raditi količine za čitavu tvornicu jer tako u kraćem roku mogu isprobati puno više različitih recepata, što me veseli.

                                                 
Kad stigne proljeće, a još više ljeto bacite se i na osvježavajuće, voćne kombinacije poput ove prefine limun kreme od avokada. Ukrasite s voćem koje vam je pri ruci, mislim da su boje zrelog i sočnog voća tako veličanstvene da vam ne treba puno cifranja. Slastica je jednostavna, a okus božanstven!
                      
                                                     
Dakako, pomaže i ako imate lijepe staklene zdjelice, u njima bilo što izgleda atraktivno. Evo, naprimjer ista kremica, samo malo drukčije ukrašena.

                                                      
Ma i "obična" chia izgleda zamamno. Ma koga ja to zezam, chia nikada nije obična, nego je uvijek posebna i drukčija. Ali moram priznati da mi je uvijek nekako posebno slasna servirana sa šumskim voćem.
                                                        

Dakle, krenite eksprimentirati i javite mi jeste li i vi pronašli svoju omiljenu kombinaciju višeslojene kreme u čaši. Baš sam znatiželjna!


 

 

 

 

 

 
 

 

 

Nema komentara:

Objavi komentar