nedjelja, 29. siječnja 2012.

Radionice sirove hrane


SIROVO JE ZDRAVO 
                              
Budućnost prehrane

Znatiželjnji ste što je RAW FOOD a ne znate odakle početi?
Želite više energije, poleta i optimizma?
Krenite s nama korak po korak, od jednostavnih zelenih smoothyja do slastica koje su toliko ukusne da nećete vjerovati koliko su zdrave.
Ciklus od 4 radionice možete kombinirati po vlastitom nahođenju.
U prvoj naučite spravljati super zdrave i iznimno ukusne zelene-guste sokove, vlastite energetske pločice i maštoviti sirovi doručak.
U drugoj radionici odvažite se pripremiti krepke guste juhice, začinjeni čili i drukčija predjela.
U trećoj je vrijeme za salate, koje su potpuno drukčije od onih koje ste ikada  okusili kao i za izdašna glavna jela.
Četvrta radionica baviti će se slasticama i čokoladicama koje ne samo da ne debljaju nego su još i zdrave za vas.
Pridružite nam se i hrabo kročite u zdravi sirovi-zeleni život.




radionice: I - 01. i 04. veljače, II - 01. i 03. ožujka, III - 15. i 17. ožujka i IV - 29. i 31. ožujka

Sve informacije: Aleksandra 098 238 799
                                               aleksandrazarak@gmail.com


Sponzor radionice: VITAMIX d.o.o.
Većeslava Kolara 6

10430 Samobor

+385 99 815 90 50

Komentari polaznika radionice:


"Hvala puno na receptima,jedva čekam slijedecu radionicu jer sam se preporodila otkad ujutro pijem zeleni smoothie, toliko sam sve zaludila ovim zdravim stvarima da mi je prijateljica odlučila za rodjendan (koji je sad uskoro) pokloniti jednu tvoju radionicu.Već dijelim energetske plocice, svi su oduševljeni.Skupljam ekipu za individualnu radionicu jer me zanimaju zdrave pastete, maslaci i namazi." Martina

"Bilo je jako dobro na radionici. Odlično si nam sve to upriličila. Svako dobro, tebi i Tomislavu. Pozdrav!" Nediljko i Ivana

"Od radionice po čitav dan uglavnom jedem sirovo. Navukla sam se na čips od kelja! Ozbiljno razmišljam o nabavci dehidratora." Vjerna

"Odmah nakon radionice otišla sam kupiti multipraktik s blenderom i bacila se na izradu energetskih prutića. Ali, u dućanu sa sobom nisam imala recept pa sam kod kuče shvatila da nemam oraha. Umjesto toga stavila sam kikiriki i lan i ispali su odlično. Sve smo smazale!" Ivana  

Nema komentara:

Objavi komentar